Sunday, July 22, 2012

Ramadhan Kareem

,

Salam and hello..
apa khabar semua,semoga semua dalam keadaan yng sihat, cergas, happy and sejahtera hendakNya. so, ramadhan baby, ramadhan. bagi orang2 yang merindui Allah bulan ramadhan sememangnya dihargai, dicintai dan disayangi. tapi bagi mereka yang memelok agama hedonisme, aku rase tak perlu aku jelaskan di sini.

bagi aku la kan, bulan ramadhan memang bulan yang paling aku suka, yela.. berpuasa sambil hidup sebagai manusia tapi pada masa yang sama dapat pahala free beb. mana mau bikin serupa mcm?tak ada aku cakap ko. bulan ramadhan la amalan2 yang wajib dan sunnat aku digandakan. happy tak?ko bayangkan kalo ko keje, gaji ko rm2000 setiap bulan, tibe2 tahun tertentu majikan ko nak gandakan,pergh!!!!!!!heaven seyh! tapi kita manusia tak nampak sume tu kan?kite tak nampak macamana rupa pahala dan bagaimana ia digandakan, ape pekdahnye pelaburan kite ni. tak macam ASB atau ASN, tiap2 tahun kite boleh tengok untung siap boleh withdraw lagi untungnya untuk buat belanje awek basken robins.tapi bagi mereka yang merindui Allah, diorang nampak dengan jelas, mungkin nampak tu tak sesuai, aku tukar kepada merasakan, diorang merasakan yang pahala diorang diganda, diorang merasakan yang diorang di rahmati oleh Allah.. em,senang cakap diorang rase la.. 

aku tak tau nk cakap ape dah, anyway.. selamat menyambut bulan ramadhan and selamat berpuasa, may the Lord bless us!amin!

0 Responses to “Ramadhan Kareem”

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Official Pokwa Blogsite Copyright © 2011 -- Template created by Azuwa Hasan -- Powered by Facebook